czwartek, 26 października 2017

50 to wspaniała liczba

Nawet nie wiecie jak wspaniałe jest to, że wysłałam do Was niespełna 50 listów, tyle osób mi zaufało, podarowało skrawek swojej historii. Każdy list piszę z myślą o tej jednej, konkretnej osobie, z marzeniem, że kiedyś ujrzę jej uśmiech, choćby na zdjęciu. Dziękuję Wam, za to, że pomagacie rozprzestrzeniać tę stronę, za to, że jesteście.

A każdemu, kto odpisał mi na list - nawet nie wiem jak Wam podziękować, musielibyście chyba po prostu zobaczyć wtedy mój uśmiech i łzy szczęścia.

Mam nadzieję, że ta strona nigdy nie zniknie i dzięki Wam coraz więcej osób będzie o niej wiedziało, dla Was to jeden ruch, a może wywołać czyjś piękny uśmiech.

Trzymajcie się, Nina xxx

2 komentarze:

  1. Matko, jaki świetny pomysł! Życzę dużo rozwoju i szczęścia! Robicie coś świetnego.

    OdpowiedzUsuń