niedziela, 29 stycznia 2017

Każdy czasem potrzebuje uścisku w kopercie.

Dzień dobry (albo dobry wieczór, w zależności kiedy to czytasz)!

Zainspirowana pewną niesamowitą i wyjątkową osobą która stworzyła tę stronę:  https://onemillionlovelyletters.com postanowiłam również spróbować. Kobieta która ją założyła przeżyła wiele trudności w swoim życiu, nigdy nie miała łatwo, a pomimo  tego każdego dnia wywoływała uśmiech na twarzach innych, bo uważała, że jest do tego stworzona. Pomogła wielu osobom na całym świecie. Ja zakładam tę stronę, bo stwierdziłam, że Polska tez jej potrzebuje. Jeżeli jesteś smutny/a, świat Ci się wali, nie masz na nic siły, obiad się przypalił, druga połówka od Ciebie odeszła albo po prostu masz zły dzień- napisz do mnie; miloscwkopercie@gmail.com możesz napisać jedno zdanie, cokolwiek i wysłać mi swój adres. Napiszę do Ciebie list, postaram się aby Twój świat chociaż na chwilę nabrał odrobiny kolorów.

Całuski
Nina xxx

PS warto przeczytać książkę pt: " Milion cudownych listów" - jest niesmowita i daje dużo siły.

3 komentarze:

  1. Super pomysł, trzymam kciuki, żeby dotarło to do jak najwięcej liczby osób. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję ❤ staram się to rozprzestrzenic jak najbardziej się da, jeżeli możesz - pomóż. I dziękuję za komentarz słońce ❤❤❤

      Usuń